WELCOME TO MY GARDEN

A Garden - vivacious and abundant is my dream. My Garden is situated in Norway, close to Oslo.

lørdag 7. februar 2009

Jeg har begynt såingen

2 potter lychnis coronaria 'Atrosanguinea' fra frøboksen i fjor
1 potte verbena bonariensis bonuspakke fra Thompson & Morgan
1 potte med vårløk fra Gunn

Jeg har et lite minidrivhus som jeg har satt pottene i, ved vinduet. Nå gleder jeg meg til å følge med på utviklingen! Det skal bli spennende å se blomsterfargen på lychnis'en, kanskje i sommer, kanskje må jeg vente til neste år. Men kanskje blir de ikke mørkere enn det noen har kalt 'cerise'? Jeg søkte og fant informasjon om såing på hagEgal under formering.

Jeg prøver å ta en liten tur til Gartner Olsen for å treffe noen hagEgale. God helg! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails