WELCOME TO MY GARDEN

A Garden - vivacious and abundant is my dream. My Garden is situated in Norway, close to Oslo.

mandag 28. august 2017

Litt kjøpt sommerfugl-action!


Det er fint i augusthaven med klematis, strandkattehaler, floks, sommerblomster og en del besøk av sommerfugler og humler. Men jeg venter på at min Buddleja davidii ´White Profusion´ skal begynne å blomstre. I ventetiden kjøpte jeg i dag en B. ´Black Knight´! Og Admiralsommerfuglen/Vanessa atalanta er allerede kommet på besøk. Biene også! Nå går det an å ta nærbilder av sommerfuglene for de sitter som klistret!


7 kommentarer:

  1. Mye Admiraler og bier nå, men så er det det å få tatt bilder...
    Vi får nyte dine:-)
    Ha en fin uke/Eirin

    SvarSlett
  2. Ja, her var det sommerfugl-action!Godt gjort av deg å fange de hastige øyeblikkene med kamera. Buddleija er den vakreste sommerfugl-magneten som finnes. Hos meg har det vært mye mindre sommerfugler, humler og bier generelt i år, men noen har det vært på den ene som er i blomst.
    Nyt sensommerhagen din.
    Hilsen Jannicke

    SvarSlett
  3. Hei Vigdis. Her har jeg ikke sett sommerfugler hittil i år. Nå er begge mine sprunget ut, så jeg håper å se noen. Flotte bilder du har tatt. God uke til deg.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlett
  4. Flotte bilder av sommerfugler på Sommerfuglbusk.

    Ha en fin tirsdag!

    SvarSlett
  5. Vakre bilder, Vigdis! Sommerfuglbusk er noe de elsker, ja. Mine store døde i vinter, og jeg har ikke fått kjøpt meg noen nye. Men det er andre planterde liker også heldigvis. Ha en fin uke!

    SvarSlett
  6. Frodig blomstring, og lekker klassiker med Admiral på sommerfuglbusk! Admiralene har visst inntatt Østlandet, for de dukker opp på flere blogger :) Har sett dem flagre rundt her også. Fint besøk å få.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails