WELCOME TO MY GARDEN

A Garden - vivacious and abundant is my dream. My Garden is situated in Norway, close to Oslo.

fredag 24. august 2018

Friskt på Vea!




Datteren har begynt på Vea og i dag har vi besøkt den flotte
skolen. Nå blir det masse plantelatin mellom henne
og meg ... og spennende og lærerikt for meg også.
Masse friske farger i bedene der!


En veldig morsom blomst som de har i tre nyanser, 
Celosia cristata/Fjørkam




Veldig morsomt at hennes start med et eget grønnsakbed i hagen 
her i fjor har ført fram til dette. Gleder meg til fortsettelsen!

6 kommentarer:

  1. Så gøy da! Plantekatin kan alltid friskes opp igjen ;)
    Stilige bed de har der!
    God helg, Vigdis!

    SvarSlett
  2. Hej Vigdis!
    Här var det färgglatt, och spännande växter.
    Trevlig helg /Marika

    SvarSlett
  3. Hei Vigdis.
    Her var det bed med friske farger.
    Flott nå om høsten.
    God helg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
  4. Det var noen spennende planter. Så gøy med datter på Vea, jeg skulle gjerne gått der selv om det bare hadde vært litt nærmere, og jeg hadde vært yngre, og så videre. Ha en fin kveld, hilsen Ingeborg

    SvarSlett
  5. Så utrolig flott og gøy at datteren er på Vea. Det blir spennende og ikke minst inspirerende for deg også fremover. Lykke til! Håper hun vil trives. Herlige fargeklatter med Solhatter. Jeg er så glade i dem og de har virkelig tålt tørken hos meg i år. Aldri har de blomstret så frodig.
    Jannicke

    SvarSlett
  6. Så gøy at dattera har begynt der! Wow, for noen farger og fasonger!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails