WELCOME TO MY GARDEN

A Garden - vivacious and abundant is my dream. My Garden is situated in Norway, close to Oslo.

fredag 18. januar 2019

Sesongen 2018, del 4


I denne siste delen vil jeg vise noen av plantene fra 2018.
Over Lewisia, under Mahonia


Litt grønnsakdyrking hører med! 

Rhododendron


Et bilde til av Lewisia


Den hvite peonen utfoldet seg. Jeg gleder meg til gjensyn med den!


Jeg håper på flere blomster hos denne irisen i år


Trofaste Helenium


Kanskje får jeg gjensyn med denne rosen?


 Klematis Prince Charles begynner å trives i haven




 Deilig sommerkake!


Solhatten stråler om høsten


Det var et lite utvalg av blomster her fra Romerikshaven.

God helg!

6 kommentarer:

  1. Hei Vigdis.
    Som en lengter etter sol og varme når en ser slike bilder.
    Ostekaken så veldig god ut.
    God helg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
  2. Lewisia er en flott og anvendelig plante. Grei å så også. Ha en fin kveld, hilsen Ingeborg

    SvarSlett
  3. Fint att dyka ner i växterna så :) Lewisia är så vackra men vi har ett komplicerat förhållande har jag märkt. Men rhododendron och clematis är jag vän med. 'Prince Charles' ska jag kika efter - tack för tipset.

    Ha en fin helg! Carina

    SvarSlett
  4. Flotte bilder av din sommers blomstring, den hvite Peonen var vakker.

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  5. Hej Vigdis!
    Så fina färgglada bilder. Mycket vacker klematis, och ser några violkungsljus, en favorit.
    Trevlig helg /Marika

    SvarSlett
  6. Nydelig! Dette fikk meg til å lengte sterkt... Den kaken!
    Lewisia er flott, men vil absolutt ikke være hos meg. Sådd og fått blomst på - men borte blir de.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails