WELCOME TO MY GARDEN

A Garden - vivacious and abundant is my dream. My Garden is situated in Norway, close to Oslo.

søndag 28. september 2008

Fin høstrose


Lichtkönigin Lucia, en 'stayer' her hos meg. Kordes-rose, H4. Pene mørke blader som du ser. Nå høstfarger på knoppene. Fin duft, kraftig vekst. Klikkbare fotos.


Vi er ferdige med beskjæringen av hekken vår, og kjørt det vekk til søppelanlegget her i Ullensaker. Så deilig å bli ferdig med slikt! Typisk arbeid som jeg ikke er så glad i, men gleder meg over etterpå. Kjøpte med noen sekker jord hjem som jeg måtte ha til de nykjøpte plantene. Neste gang kjøper vi resirkulert jord, 250 liter koster kr 135, tror jeg det var. I går var vi på en herlig skautur med gode venner. Koselig med bål, pølsegrilling og kaffekoking. I dag er det fint på verandaen!

3 kommentarer:

  1. Fine priser på den kompostjorda. Varmebehandlet og uten ugrasfrø. Anbefales. :-)

    SvarSlett
  2. Lichkönigin Lucia er nydelig, mor pleide ha den. Litt lite hardfør for meg, dessverre.

    SvarSlett
  3. Ja, lysdronningen begynner å bli en 'gammel' dame, Berit. Veldig bra med noen som har vært på markedet lenge, i tillegg til de nyere vi prøver ut.

    Anita, det er nok på tide å prøve ut denne jorda. Og din reklame høres svært lovende ut.

    :-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails