WELCOME TO MY GARDEN

A Garden - vivacious and abundant is my dream. My Garden is situated in Norway, close to Oslo.

lørdag 4. juli 2009

Hos Dag og Helen på Toten

I dag har vi besøkt Dag Lyngar og Helen Fredholms vakre og sjarmerende hager! Så inspirerende å se en masse roser jeg kun har sett bilder av! Jeg forelsket meg i damasceneren 'Celsiana':
047
'Rosa sancta' fikk jeg kjøpe med hjem.
Rosa sancta komp

'Aïcha' er også vakker!
046
'William Morris' også:
053
Dags nettsider
Fruen til Fredholm ved hageporten:
062v2
'Lykkefund':
066
Huset på Fredholm:
076
'Constance Spry'.
constance spry

Helens nettsider

7 kommentarer:

  1. Ser ut som om at du har hatt en fantastisk dag. Jeg har boka til Helen Fredholm og den er så bra.

    SvarSlett
  2. Ja, veldig flott, Vivi, både bilder og tekst. Dags egen rosebok 'Rosene i hagen', var min første bok om emnet, og den vil jeg anbefale til alle. Bildene over er bare et lite utdrag, selvsagt. Ikke er det så lett å få gode bilder i full sol heller. :)

    SvarSlett
  3. Så flotte roser!

    SvarSlett
  4. Takk for sist :-)

    Trenger noen dager til å summe meg etter alle de mektige inntrykkene...

    SvarSlett
  5. Sant nok, Villrose! Hyggelig å råkast!

    SvarSlett
  6. Ser herlig ut dette her. Har lyst å besøke dem begge to.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, flotte steder og flotte mennesker. Jeg blir gjerne med deg!

      Slett

Related Posts with Thumbnails