WELCOME TO MY GARDEN

A Garden - vivacious and abundant is my dream. My Garden is situated in Norway, close to Oslo.

fredag 26. juni 2009

Midtsommer

For en herlig midtsommerstid vi har! Iris, valmuer, prydtobakk, nelliker, peoner, skjærsmin, fioler og roser! Noe å glede seg over hver dag! Ut med kaffekoppen for å se hva nytt som møter meg denne morgenen. I dag var det klematisen 'Rouge cardinal'. Den er lekker ved siden av min gule rose 'Lichtkönigin Lucia' som også har begynt å blomstre. Rosene kommer fler og fler.

'Martin Frobisher' fra innlegget 4. juni overgår seg selv i år. Blomstene er fler og større. Bladverket er grønt og frodig. Kanskje har jeg gitt den litt mer næring enn tidligere, eller er det klimaet som er mer likt det tørre kanadiske som den kommer fra??

Det har vært en svært travel tid i hagen, og jeg har fått plantet nye roser og utvidet flere bed med vintergrønt, stauder og sommerblomster. Nå vil jeg nyte prakten!

1 kommentar:

  1. Sommeren skal nytes i fulle drag, med alt som blomstrer.

    Ha en fin hagehelg!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails