WELCOME TO MY GARDEN

A Garden - vivacious and abundant is my dream. My Garden is situated in Norway, close to Oslo.

mandag 8. oktober 2012

Satt en dompap i et ...



Dompap i hagen i dag som koser seg med syrinfrø! Tre hunner og en hann så jeg. Koselig med fløytelyden av dem! Høsten går veldig fort med ny jobb i videregående, lite tid til blogging er jeg redd. Hagingen består i at jeg har fått lagt ned noen flere tulipanløk, og fraktet de overvintrende trygt ned i kjelleren.
Ønsker dere fine høstdager!

4 kommentarer:

  1. Så koselig med besøk av dompapp i hagen! Jeg har desverre ikke sett noen på mange år.
    Gratulerer med ny jobb! Noen ganger må man prioritere andre ting enn blogging.
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Flott bilde av Dompapp på besøk i busken, den har vi eller ikke på besøk på mine kanter.

    SvarSlett
  3. En av mine favoritter blandt småfugler.
    Har klartgjordt for
    mating de mine "fuglevenner"
    Nydelig bilde av Dompapp,
    et koselig besøk vil jeg tro.
    Ønsker deg en fortsatt fin HØST

    SvarSlett
  4. Veldig hyggelig å høre fra hagevennene mine, Mariann, Randine og Grip Dagen! Interessant å høre at fuglen ikke er vanlig i alle deler av landet.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails