WELCOME TO MY GARDEN

A Garden - vivacious and abundant is my dream. My Garden is situated in Norway, close to Oslo.

torsdag 16. mars 2017

På ´an igjen!

 

Da var det frem med pelargonier igjen, i går 15. mars, og på med lys og vann. Nå har de stått kaldt og mørkt i kjelleren siden jeg klippet dem ned 15. oktober. Jeg håper de blir like fine som før. Og ja, jeg kan takke meg selv for sen blomstring når jeg somler sånn. Men svarttrosten er tilbake og jeg har sett min første sommerfugl. Livet er godt. Nå har jeg ordnet med fotoalbum og sunget Mozart siden jul og pleiet historieinteressen min og lest bøker i fleng. Nå er jeg klar for våren! Ønsker mine lesere en nydelig helg!

10 kommentarer:

  1. Flotte pelargonier. Jeg har noen jeg også som jeg må formere.De har stått varmt, men har klart seg godt. Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hyggelig å høre fra deg. Så fint at du kan ha dem passelig varmt inne. Jeg har ikke riktig funnet noen løsning på det her hos meg.

      Slett
  2. Fine Pelargoner, kjekt å kunne starte opp med årets vårsysler.

    Ha en fin fredag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, nå var det jamen på tide å komme i gang, Randine! Hyggelig å høre fra deg. Jeg kjenner jeg er glad for å finne hagevennene mine igjen.

      Slett
  3. Flotte pelargonia, ja! Nå er det tid for vårlige sysler igjen :)

    God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hyggelig å høre fra deg, Marit. Det er så flott at selv om du har så mange hagekontakter, er du så flink til å kommentere og gi tilbakemelding. Glad for å dele hageinteressen min med deg.

      Slett
  4. Ja, det er faktisk litt godt å vie tiden til andre sysler om vinteren...
    Men nå klør det etter å sette i gang i hagen :) Pelargoniene blir sikkert like frodige. Her er karmene fulle av stiklinger fra i fjor.

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig hyggelig med vårlige sysler, Villrose, og glad for å høre fra deg. Jeg blir rett og slett ordentlig glad av å ta fatt med plantene og hageblogging. Så flott at du får fine stiklinger fra i fjor. Jeg prøvde en høst, men de ville rett og slett ikke rote seg.

      Slett
  5. Flotte planter, Pelargonier gir mye blomstring og glede. God vår!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails