WELCOME TO MY GARDEN

A Garden - vivacious and abundant is my dream. My Garden is situated in Norway, close to Oslo.

fredag 3. mai 2019

Roser og tulipaner


Takk for hyggelige kommentarer til forrige innlegg. Det betyr mye. Rosa ´Queen Elizabeth´ blomstrer nå på sine lange stilker. Hun har begynt på sin andre sesong her hos meg og jeg tror at jeg kommer til å holde henne inne om vinteren. Det har vært noe sikadeangrep, men jeg plukker larvene.


Tulipanene begynner å komme her i haven, men i dag vil jeg vise dem i Slottsparken. Kalde vinder her hos meg, åtte grader i dag, men ingen snø som har lagt seg. Det var minus i natt, og jeg håper det er raskt over med de gradene. Jeg må potte opp tomatplantene.




Håper de gjør deg glad!

5 kommentarer:

  1. Så flotte tulipaner, Vigdis! Sånne farger vil jeg gjerne se.
    Det er litt annerledes med bedene hjemme enn i Slottparken da ;)
    God helg!

    SvarSlett
  2. Hei Vigdis.
    Et fantastisk tulipanbed. Og de gjorde meg glad.
    Frost i natt og litt snø i dag. Jeg trodde vi var ferdige med det. Neida.
    God helg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
  3. Nydelig Rose som blomstrer hos deg nå. Flott Tulipanbed.

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  4. Hei Vigdis.
    Nydelig rose! Tenkte ikke på slottsparken da jeg var i Oslo før helgen.
    Skikkelig vitamin-innsprøyting.
    Iskald vind fra nord her.
    God helg/Eirin

    SvarSlett
  5. Hej Vigdis!
    I natt har vi klarat oss från snöfall, men marken var vit igår, då jag gick upp. Det är kallt och känns inte speciellt vårlikt. Vackra rosor och en fantastisk tulpanrabatt.
    Ha en trevlig helg /Marika

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails