WELCOME TO MY GARDEN

A Garden - vivacious and abundant is my dream. My Garden is situated in Norway, close to Oslo.

søndag 4. september 2011

Regnroser! Jacques Cartier

Ikke alle roser remonterer like godt denne sommeren som er den våteste i Oslo-området siden 1950. Jacques Cartier gjør det nå i hagen vår. Jacques har vært litt pjusk et par sesonger, men responderer godt på kugjødselkomposten jeg ga ham i vår! Han er helt sykdomsfri og står fint med de smale karakteristiske bladene og nydelige roseknopper på korte stilker. Her er noen collager sammen med klematis Multi Blue



Ønsker dere en hyggelig søndag ettermiddag og kveld!

7 kommentarer:

  1. Våteste på 111 år!
    Jeg er veldig fornøyd med min aller siste rose-investering: Jacques Cartier oppstammet :-)
    Skal få overvintre i drivhuset.

    SvarSlett
  2. Nydelig rose og flott sammen med klematisen. Jeg kjøpte meg ny Multi Blue i vår, da den jeg hadde døde i vinter. Håper bare på at den vil blomstre i løpet av høsten.

    God søndagskveld til deg også :-)

    SvarSlett
  3. @ Villrose: 111 år, det er skikkelig vått, du! Høres herlig ut med den oppstammede!

    @New Dawn: Da kan jeg bare sende mange gode ønsker for Multi Blue'en din på Sunnmøre!

    SvarSlett
  4. Nydelig rose! Skrev den opp på plantelista mi for hva jeg skal vurdere til neste sesong:-) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. DEt skal du trygt gjøre for dette er en rose for norske forhold! :)

    SvarSlett
  6. Hei!
    Takk for kommentar på min blogg!:)
    Det er en nydelig rose du har!
    Det er mange roser som ikke har oppnådd å gi alt denne sommeren.
    Borsett fra min engangsblomstrenede roser , er det The Pilgrim som viser seg å være en regnsterk og godt blomstrende rose.
    Må si at jeg er så stolt av min skjønne Multi Blue.
    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett
  7. Hei, Jorun jeg skal huske reklamen for The Pilgrim :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails