WELCOME TO MY GARDEN

A Garden - vivacious and abundant is my dream. My Garden is situated in Norway, close to Oslo.

fredag 22. juni 2018

Dahlia og klematis blomstrer allerede!


Det er jo supertidlig! D. Nuit d Été


Physocarpus opulifolius er flott hele sesongen



K. Pink Fantasy er i farta, (også staudeklematisen blomstrer).


Jeg er så glad for blomsten på min nyervervede svarthyll Black Lace. Til og med en rose ble ofret for å gi den en lun og romslig plass.

Ha en super midtsommerhelg!

7 kommentarer:

  1. Herlig blomstringstid i din hage. Jeg ser at det i alle fall er ett par tre uker tidligere ute i år enn i fjor. Får bare nyte det. Her er det 1000 åpne hager til søndag :)

    SvarSlett
  2. Herlig å se clematis og dahlia! Det er jo veldig tidlig. De blomstrer her også. God helg, Vigdis!

    SvarSlett
  3. Hej Vigdis!
    Det var tidigt med Dahlia, en mycket vacker färg. Pink Fantasy är helt fantastisk, mina klematis var alla tidiga, och har blommat över. Har några som håller på att växa till sig, så får nog vänta på blomning.
    Ha en Trevlig Midsommar!
    Marika

    SvarSlett
  4. Du store! Og før St. Hans :0. Ja, Dahlia står med knopper her. Ja, mye seint som er tidlig i år. Den vakre svarhyllen bor sammen med Alba Maxima i en lun krok her. Et vakkert par. God St. Hans-helg!

    SvarSlett
  5. Hei Vigdis.
    Tidlig med dahlia. Nydelig, jeg har også den. Jeg håper at mine clematis skal blomstre etter hvert. Fin midtsommer til deg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
  6. Hei Vigdis. Den uvanlige varmeperioden har fått sommeren til å komme tidlig, nå er det bare å nyte all den fine blomstringen. Klem fra Anne-Kristin

    SvarSlett
  7. Hei
    Du verden for en flott blomstring det er hos deg. Jeg hadde mange Dahlia før, men jeg klarer ikke å overvintre dem. Har lurt på om jeg skal kjøpe meg igjen noe, bare for å få blomstringen om sommeren.
    Nyt hagen og ha en fin midtsommer.
    Vivi

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails