WELCOME TO MY GARDEN

A Garden - vivacious and abundant is my dream. My Garden is situated in Norway, close to Oslo.

mandag 30. mai 2016

Rosekopp med ´nogo attåt´

Hva passer bedre på en regnværsdag enn å lage muffins med rabarbra fra egen have? Med oppskrift fra Norsk Hagetidend. Koppen passer perfekt til meg, i dag med te. Rosekoppen er vakker sammen med min fylte hvite Helleborus. Denne fotograferte jeg i 2009 da den var nyinnkjøpt fra Spiren på Hagemessa. Den har vært god ute til i fjor, men etter blomstringen nå må jeg flytte den til et sted hvor sola baker mindre. Men i dag koser jeg meg inne.

3 kommentarer:

  1. Nydelig kopp og julerose! Ja, det er ikke mye å gjøre ute i regnværet, men det gir seg nok snart.

    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett
  2. Hei,nam, det så veldig godt ut! Nå skal det bli bedre vær framover...
    Så flott din hage er, er også veldig glad i den romantiske stilen...
    Ønsker deg fine dager!
    Klem fra Ida

    SvarSlett
  3. Det var en nydelig Julerose, skjønner godt at du vil ta vare på den Thekopp med rosemotiv må være bra i regnvær ser koselig ut.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails