WELCOME TO MY GARDEN

A Garden - vivacious and abundant is my dream. My Garden is situated in Norway, close to Oslo.

onsdag 21. juni 2017

Rosene har begynt

Det går litt tregt med blomstringen nå etter at Rosa Pendulina startet 30. mai og Rosa Altaica 5. juni. Nå er også kanadiske Martin Frobisher i gang. Og mange roser ser lovende ut selv om jeg har plukket rekordmange sammenrullede blad i år. Ble litt lei meg da jeg oppdaget at roseskuddvepsen har gjort ugagn hos Tuscany Superb og Cardinal Richelieu.



6 kommentarer:

  1. Så mange flotte og tidlige roser du har, Vigdis! Martin Frobisher er så fin.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Flotte roser. I dag skal vi på hagevandring i en rosehage i hagelaget her, men jeg lurer litt på hvordan det kommer til å gå, det bøtter ned ute.
    Ha en fin dag, hilsen Ingeborg

    SvarSlett
  3. Vakre roser, spesielt den hvite med gule støvbærere.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Hei. Nydelige roser. Jeg har også plukket av masse blader. I tillegg til mye lus. Fysj. Ønsker deg en fin dag.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlett
  5. En vakker start på en etterlengtet sesong...

    SvarSlett
  6. Joda, samme problem her i år...har plukketog kastet endel blad, håper det hemmer dem til neste år.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails