WELCOME TO MY GARDEN

A Garden - vivacious and abundant is my dream. My Garden is situated in Norway, close to Oslo.

fredag 15. februar 2019

Vinter-rose


Jeg har to roser i Vinterhaven, Aphrodite og Queen Elizabeth, og den første har kommet med en vakker blomst. Her skrev jeg om dem i bloggen. Tantaus Aphrodite er en tehybrid leser vi her. Min blomst er ikke så velformet, mer rufsete. Ellers passer beskrivelsen fra Tantau godt. En stor blomst er det og fargen er flott, synes jeg.



Så ønsker jeg deg god helg med disse tulipanene også.




10 kommentarer:

  1. Så mange flotte blomster du har, Vigdis!
    God helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Og det fantastisk hvor lenge blomstene holder i en vinterhave.

      Slett
  2. Hej Vigdis!
    Fantastiskt vackra rosor, och en speciell färg.
    Ha en trevlig helg /Marika

    SvarSlett
  3. Hei Vigdis.
    Herlig å ha roser inne på denne tiden. Tenker du er glad for veksthuset. Flotte blomster.
    God helg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, dette er en ny erfaring, og så koselig en.

      Slett
  4. Härligt med rosor i vinterträdgården och underbart att ha ett sånt rum :)

    Ha det gott! Carina

    SvarSlett
    Svar
    1. Å bygge dette rommet er det smarteste vi har gjort på svært lenge. Når solen skinner blir det over tjue grader raskt.

      Slett
  5. En vinterstue med roser skulle en jo hatt. Jeg har en roseknopp i utestuen (den er åpen, men det er et par grader varmere der enn ute om de ikke blåser rett inn), Mary Rose, er veldig spendt på om den skal klare å åpne seg etter hvert som det blir varmere. Ha en fin dag, hilsen Ingeborg

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails