WELCOME TO MY GARDEN

A Garden - vivacious and abundant is my dream. My Garden is situated in Norway, close to Oslo.

tirsdag 28. oktober 2008

Blomsterbukett


Det er altfor lenge siden jeg skrev her. Det har gått i selskaper og jubileer. Veldig hyggelig. Her er buketten min fra tidligere i oktober. Iceberg, Heritage og Louise Odier. Jeg har fortsatt roser som blomstrer, det er noe av det fantastiske med å være roseelsker, å ha blomster i slutten av oktober! På internett har jeg vært mest på Digitalarkivet. Morsomt det også, og vinterhobby for meg. Jeg avslutter registreringen av skoskatten fra 1711 i disse dager og har begynt på soldatmanntall fra 1810. Ute har jeg litt løv som venter på meg, og jord som skal hyppes rundt austinrosene.

Nå skal jeg kose meg med hageblogglesning!

2 kommentarer:

  1. Nydelig rosebukett i vakre sarte farger. Så må du hygge deg med manntallene....

    SvarSlett
  2. Ja, det blir nok helst innesysler. Snødekke her fra i morges. Nå kommer jeg spaserende fra min lille jobb. Glad jeg fikk en tur ut og frisk luft.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails