WELCOME TO MY GARDEN

A Garden - vivacious and abundant is my dream. My Garden is situated in Norway, close to Oslo.

fredag 10. oktober 2008

Frøken Høstblad??

Frøken Briz, skal jeg melde henne på, tro?

Frøken Briz krøller sitt røde hår for å glede meg. Hun riktig gløder med sine farger når andre planter feller sommerhåret. Frøken Briz smiler til meg og sier: "Kom her, da, og ta en god titt på meg. Jeg er glad du tok meg med hit. Stell pent med meg og jeg vil glede deg i mange år!"

Jeg tok sjansen, hihi, og har meldt Heuchera brizoides 'Melting Fire' på her i Moseplassen s konkurranse.

10 kommentarer:

  1. Jøsses så flott da! Artig at du er med denne gangen også :D

    SvarSlett
  2. Kjempehyggelig det, Anne, men det er første gangen jeg våger meg, forrige gang bare stemte jeg, altså ;-).

    SvarSlett
  3. Dette kommer til å bli en knallhard konkurranse! Stilig med de frynsete bladene - kommer til å bli umulig å finne en favoritt denne gangen!

    SvarSlett
  4. Oioioi, mokki, du hauser opp stemningen nå. Haha!

    SvarSlett
  5. Utrolig fint med frost på det rosa bladet :-)

    nefertiti

    SvarSlett
  6. Ja, nefertiti, vi hadde en halv minusgrad her to morgener på rad, og det blir litt spesielle teksturer av frosten. :-D

    SvarSlett
  7. Herlig!!! Flott blad:-))

    God helg

    SvarSlett
  8. Som en ballkjole. Noe av det lekreste jeg har sett. Sant nok at Mr Frost kan gjøre mye med naturen. Lykke til.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails