WELCOME TO MY GARDEN

A Garden - vivacious and abundant is my dream. My Garden is situated in Norway, close to Oslo.

onsdag 12. januar 2011

Sommerminner

Jeg fikk lyst til å dele et skikkelig sommerlig foto med dere i dag! :D Sommeren som var, og sommeren kommer - og vi kan hygge oss med minnene pluss planlegge nye blomstergleder. Rosa richardii og dianthus deltoides på bildet her. Inspirert av andre bloggere og frøkataloger arbeider hjernen min med hvilke sommerblomster som skal såes i år. Vet nok om noen som jeg ikke kan være foruten. Det får bli i et annet innlegg! Imens hygger jeg meg med sommerminnene. (Og takket være Moseplassen lærte jeg meg hvordan jeg kunne forstørre bildet mitt på bloggen, takk, kjære du!)

4 kommentarer:

  1. Hyggelig syssel det også - planlegge og få nye ideer:)

    SvarSlett
  2. Det er alltid så hyggelig å komme over en blogg med sommerminner i form av blomsterbilder nå på mørkeste vinteren! :-)
    Fargekombinasjonene var jo også flotte. To planter som kler hverandre.
    Et lite tips; om du velger å plassere bildet i "center" når du legger ut et stort bilde vil teksten ikke komme som en lang strime ved siden av bildet. Jeg husker det frustrerte meg når teksten endte opp slik når jeg laget blogginlegg før jeg forsto dette med "midstilling av store bilder".
    Ha en fortsatt riktig fin dag.
    Mvh
    Stein

    SvarSlett
  3. Fint du sa fra at teksten ligger slik, Stein, det er jo ikke planlagt akkurat. Hos meg ligger teksten pent under. Vet ikke om det har med nettleser eller innstillinger å gjøre. Jeg forandret jo bildets størrelse og plassering, så da henger nok venstrepasseringen igjen. Jeg skal rette på det nå.

    SvarSlett
  4. Er det noen som får teksten i en lang strime til høyre for bildet nå? Eller ligger den pent under? :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails