WELCOME TO MY GARDEN

A Garden - vivacious and abundant is my dream. My Garden is situated in Norway, close to Oslo.

onsdag 17. september 2008

Frodig bed

Her er bilde av 2006-bedet i juli i år. Jfr. forrige innlegg. Det er blitt frodig med rosene Iceberg, Louise Odier, Emelie og Clair Renaissance. Klokker, kattost, kattehaler og klematis i mellom.


Strandkattehalene kommer seinere, så her er et lite knips fra slutten av juli, med rosa Iceberg bak.


Staudeklematisen strekker seg 2 m høyt til værs med kattehalene som selskap. Bildet er tatt i dag. Ikke så lett å få med disse to langvokste når jeg knipser de lavere i bedet.


Bedet begynte forsiktig i 2006 og fikk påfyll i fjor. I år kunne jeg bare glede meg over det som var sådd og /eller plantet. Vekstene i bedet svarer fullt ut til forventningene og gir den frodigheten jeg liker i hagen. Nå inngår det i et større bed hvor jeg kan eksperimentere videre. Godt å ha planer for neste vår når det høstes. ;-)

5 kommentarer:

  1. Ja her var det virkelig frodig, forstår at du er bra fornøyd med resultatet. Lykke til med planene for neste år ;)

    SvarSlett
  2. Kjempefint bed, så vakre blomster og farger. Lykke til videre med bedet og planene!

    SvarSlett
  3. Takk, takk! Det er herlig å ha mer plass til nye planter. En stor fordel med den nye bloggen at det er så enkelt å publisere bilder.

    SvarSlett
  4. For noen kombinasjoner, her har du vært kreativ. Kos deg med planene - det er det vi har vinteren for! :-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails