WELCOME TO MY GARDEN

A Garden - vivacious and abundant is my dream. My Garden is situated in Norway, close to Oslo.

fredag 23. januar 2009

Enya på barselavdelingen

Jeg fødte mitt yngste barn for 20 år siden om noen dager. Og var lur nok til å ta med meg cd-spiller i veska. Gjett om det var herlig å slappe av på barsel med Enya, 'a! Dra noen dype magedrag mens ungen sov, stenge resten av sykehuset ute, og overgi seg til musikken. Enya er en artist som betydde mye for meg de årene, og som jeg ikke har glemt. I dag fant jeg på YouTube en video med de herlige blomsterbildene til. Håper Watermark vil glede deg!

1 kommentar:

  1. Jeg driver og eksperimenterer litt med bloggtittelen, ja. 'Romerikshagen' er i grunnen et bra navn, derfor har jeg tatt det inn igjen, men plassert det sist, side om side. Vi får se hva jeg ender opp med ;-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails